20 Eylül 2013 Cuma

Eğitim ve Danışmanlık Hizmetleri

Forex piyasasının sunduğu olanaklar dışında forex şirketlerinin de sunmuş olduğu birçok olanak vardır. Bunların en dikkat çekenleri ise hiç şüphesiz, ücretsiz olan eğitim ve yatırım danışmanlığı hizmetleridir. Forex şirketlerinin internet siteleri aracılığıyla yatırım yapmak isteyen kişiler ücretsiz olarak eğitimlere kayıt olabilirler ve forex piyasasında işlem yapmaya karar verdiklerinde de yatırım danışmanlığı hizmetinden yararlanabilirler.

Forex şirketlerinin sunmuş olduğu eğitim hizmetleri; e – kitap, eğitim videoları ve online seminer adı verilen teorik bilgi edinme araçlarıdır. Aynı zamanda sanal para ile gerçek piyasa koşullarında işlem yapma imkanı tanıyan demo hesaplar sayesinde de yatırımcılar edindikleri bilgileri deneme şansı bulurlar. Bu şekilde yatırımcılar piyasanın kendilerine uygun olup olmadığını da anlamış olurlar. Kendilerine işlem yapma stratejileri geliştirerek başarıya bir adım daha yaklaşırlar.

Bilindiği gibi finans piyasalarında yatırımcıların kendi işlem stratejileri ile işlem yapması gerekmektedir. Herkesin amacı para kazanma olduğu için kimse kimseye stratejilerini tam anlamıyla vermez ve dolayısıyla da kayıp yaşanma olasılığı yükselir.

Yatırım danışmanlığı hizmeti kapsamında ise forex şirketlerinin uzman kişileri yatırımcıların paralarını nasıl değerlendirebilecekleri konusunda bilgiler vererek destek olmaktadır. Portföylerini nasıl yönetmeleri gerektiğini öğretmektedir. Aynı zamanda günlük, haftalık ve aylık analiz raporları sunarak yatırımcının analizlerine de destek olmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder